SNACK AYDIN HAM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 288 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Snack Aydin Ham. Meer weten? Ontdek meer

8 mei 2026 om 18:29 Ik had om 15u40 besteld voor om 17u30 te laten leveren, we hebben dan om 18u gebeld met de vraag waar ons eten bleef, en hij antwoorden over 10min bij u, om 18u15 was de bezorger hier.... dan had ik een mix kapsalon bestel & ik krijg een gewone kapsalon..
28 mrt 2026 om 19:01 Leveringstijd was 58min na 2,5 uur eindelijk aangekomen. De pizza was ijskoud en in de kebab zonder groenten zaten groenten.
1 mrt 2026 om 18:34 Uur te laat geleverd
18 feb 2026 om 20:22 Hele lekkere pizza, we bestellen ze zeker nog eens.
1 feb 2026 om 20:04 Altijd lekker !
24 jan 2026 om 18:26 Het eten was lekker, en op he exacte uur afgeleverd.
21 jan 2026 om 20:26 Het was weeral heel erg lekker en op tijd !
23 dec 2025 om 19:28 Netjes in orde - levering zoals aangekondigd - verzorgd, lekker en vers! Vriendelijke persoon die leverde
11 dec 2025 om 18:16 2 keer besteld, 2 keer 30min langer gewacht dan gevraagd. biefstuk was zeer taai, kip ok, pizza ok.
2 dec 2025 om 19:17 Als het kon gaf ik geen ster, besteld om 16u geleverd om 18:40, de prijs kwaliteit was niet naar gelang mede de porties te klein waren. Dus absoluut geen aanrader!! Mij zien ze nooit meer terug!!!
1 nov 2025 om 18:36 het was lekker maar het was te lang wachten